berat mata memandang,berat lagi bahu aku nak pikul~

Thursday, January 20, 2011

hati aku bimbang..
hati aku risau..
takot,malu,segan semua cukup..
begabung tunggu nak pecah je japg...

ya allah..
moga di permudahkanlah urusannya besok..
mudah2an aku mampu melakukannya..

skarang nak tido..
ambik feel utk menghadapi hari esok..
skrip ke short notes ke 1 pom ak xbuat..
sungguh! ak xtaw!
arini 1 ari aku xmandi sebab pale asek dok pk hal esok..
sesungguhnya kita cuma mampu mrancang..
tuhan saja yang tentukan..
ap nasib ak untuk esok...

p/s : bekas abg angkat, sy masih mcm dlu..feel free 2 kol me cuz nobody's will kill u coz i'm not belong's to anyone xcept my family..oke

1 anak murid nak masok universiti:

Unknown said...

kenapakah dgn esok?

Post a Comment

cekgu xgarang,tanye la..

~hidOpku dan diriKu~ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino