mesti nak promot jugak~

Sunday, January 16, 2011

salam ye'all..
hari ini aku telah menghadiri kelas tutorial bersama adek beradek kismisku..
cara nk + stat blog *done*, wat blogpage *done*, popular post *done! owh ini aku malu sebab nampak sangat aku jakun sebelom nih xtaw* n wat signature *not done la sist sbb didnt work~dunno y*
kenal x ngan cik naen kismis??
owh x kenal >> ak sedih!!
by d way, beliau bukanlah sefemes blogger yg sgt terkenal ngan penulisan yang hebat n wajah yang sangat marketing seperti hanis zalikha, zahiril adzim mahupun cik epal..
tp beliau sangat nice dan tulus dalam penulisannya..
bijak dalam pemakaiannya..
berdikari dalam dunia ciptaannya...
owhh aku kagum!!!
*tulisan mesti nak pepel*

owh ini dia orgnya..
cpt tunjuk!!
cpt tunjuk!!




canthekk kan??
kan??kan??
SALAH!!
2 kembar dye...
ni bru btol dye..

:


:


:


:


:

cpt la tunjuk...malas da nih...


:

:

oke

:

ini

 dan ini
GOT U!!
HUA HUA HUA

*sila berbangga pada saya wahai cik naen kismis*

0 anak murid nak masok universiti:

Post a Comment

cekgu xgarang,tanye la..

~hidOpku dan diriKu~ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino